Rajchl si založil účet OnlyFans s erotickými videi: chci politiku přiblížit lidem
Jindřich Rajch se vyšvihl z podprůměrného advokáta na nejvyhledávanějšího polita v republice. Dokázal to veřejným odhalením fungováním své tradiční rodiny. podle jeho vlastních slov je překvapený, že většina obyvatel nesdílí jeho pohled na fungování tradiční rodiny, za kterou pro lidi tolik bojuje. "Jsem zaskočen. Se svými voliči na swingers párty jsme na rozpor půjčování partnerek rozpor neměli. Sice máme jiný pohled na zatahování dětí do vlastních průserů a podvádění obchodních kolegů, ale jinak v pojetí tradiční rodiny zásadnější rozpory nemáme," okomentoval překvapený Rajch. A následně slíbil, ža na naší redakci podá trestní oznámení, pokud jeho citaci zveřejníme.
Nová éra politického marketingu
Odborníci žasnou nad genialitou Jindřicha Rajchla. Zatímco si dosud experti mysleli, že je důležité obsadit sociální sítě, Rajch dokázal prorazit chytřeji. Zatímco na Facebooku, Instagramu a TikToku bojuje Schillerová v kostýmu hranolky, Okamura se Turkem přetahují v podpoře ruského penězovodu na propagandu agresora, Rajch objevil zlatou žílu - OnlyFans. Jen málokdo by čekal, že se novým kanálem politické komunikace stane erotický server.
Jeho přístup k voličům se stal natolik převratný, že marketingoví odborníci už teď mluví o začátku nové éry politického marketingu. Už nyní byl serverem vyhodnocen jako nejsledovanější politik v pornoprůmyslu. Na OnlyFans je suverénně nejsledovanějším politikem.
Rajchl na obálce Playboye
Zákulisní zdroje tvrdí, že Rajchl bude prvním českým politikem na obálce Playboye. „Muž, který se nebojí odhalit pravdu,“ píší o českém politikovi z Americe. V časopisu bude i obsáhlý rozhovor, kde rajch údajné ozhovoru má vysvětlit, že politika i erotika stojí na podobném principu – sliby, které málokdo dodrží. „Rozdíl je jen v tom, že v tom druhém oboru se někdo občas i uspokojí,“ dodává s úsměvem.
Marketingoví stratégové si jeho krok pochvalují. Když už politika dávno ztratila kouzlo, proč nezkusit šarm? A konečně je tu někdo, kdo dokázal spojit morálku, marketing a monetizaci do jediné platformy.
